суббота, 23 февраля 2013 г.

Դարերի խորքից եկած իմ հայոց լեզու


Այբ, բեն, գիմ...
Ցնծում էր հայոց աշխարհը:
Տառերի մատյան գունդն ավետում էր հայոց աշխարհի փրկությունը: Սրբագործ Մաշտոցն ու իր նվիրական ընկերները՝ արարչի ողորմածությամբ, գտել էին բազմաչարչար, տառապած ազգի գոյության առհավատչյան: Ու հնչեց այն դարերի խորքից, հնչեց հուժկու, խորհին խորհրդով, դարձավ սրբություն սրբոց: Իմ մայր լեզու, դու քո մեջ ունես մեր սեգ լեռների վեհությունը, զուլալ առվակների մաքրությունը, հայկական արևի անսպառ ջերմությունը: Իմ հայ լեզու: Մայրական անարատ կաթի պես դու հնչում ես թոթովախոս հայ մանկան շուրթերից: Ազգի լեզուն ու մտածողությունը սերտորեն կապված են միմյանց: Այն ճկուն է, առնական, քնքուշ ու նրբագեղ, հնչեղ ու թախծալուր: Մեր լեզուն նման է  մեզ. սիրում է անձնազոհաբար, ատում է անողոքաբար, լացում է հոգեճմլիկ, ժպտում է հոգեզմայլ: Սիրում եմ քեզ իմ մայրենի լեզու: Որքա˜ն տառապանք ես տեսել, որքա˜ն փառք ու պատիվ, բայց եղել ես աննկուն, սեգ ու կաթոգին: Մայրաբար խորհուրդ ես տվել քո զավակներին, հայրաբար՝  հորդորել: Դու ես ծնել ար, արար խոսքերը, քանզի արարել ես, ստեղծել, կառուցել: Քեզնով հիացել են նույնիսկ օտարազգիները. այսքան փոքր ու համեստ ազգ, այսպիսի հզոր, հարուստ ու ճոխ լեզու: Քո հողի պես հին ես ու արգասաբեր, մեղրածոր ծիրանի պես ժպտադեմ, արնագույն նռան պես իմաստուն:
   Բիբլիական աշխարհի ավետյաց լեզու, դարերի խորքից եկած իմ հայոց լեզու, դու պիտի հնչես ու հնչեցնես փառքը մեր հայոց...

Комментариев нет:

Отправить комментарий